فعالیتهای تبلیغاتی
 تبليغات بر مبناي واقع‌گرايي يكي از اصولي است كه شركت ارتعاشات صنعتي ايران بسيار به آن معتقد است.
در این راستا فعالیتهای تبلیغاتی شرکت, با توجه به نوع رسانه تبلیغاتی و میزان ارتباط موثر و انتقال پیام و اثرگذاری مطلوب بر مخاطب, انتخاب می گردد.
فعالیتعای تبلیغاتی شرکت در حوزه های متنوعی انجام می گردد. تبلیغات محیطی در فرودگاههای مهم کشور , تبلیغات رسانه ای, تبلیغات مطبوعاتی در نشریات تخصصی و روزنامه های معتبر, تبلیغات در فضای مجازی, تبلیغات نمایشگاهی به عنوان پل ارتباطی موثر و رودررو با فعالان صنعت و سایر مخاطبان.
شركت ما همواره حضور فعالي در اغلب نمايشگاه‌هاي تخصصي دارد. به دليل اينكه حوزه محصولات تولیدی ما تقريباً در تمام عرصه‌هاي صنعتي و صنایع مادر (نفت, گاز, پتروشیمی, آب, برق, تاسیسات, فولاد, سیمان و ساختمان) مورد استفاده قرار مي‌گيرند، ما را در اغلب نمايشگاه‌هاي مهم در هر صنعت مي‌بينيد.
از آنجمله مي‌توان به نمايشگاه‌هاي ذيل اشاره كرد:

  • نمايشگاه‌هاي فولاد و صنايع وابسته
  • سمپوزيوم فولاد
  • نمايشگاه‌هاي صنعت سيمان
  • نمايشگاه‌هاي صنعت ساختمان و صنايع وابسته
  • نمايشگاه‌هاي صنعت آب و فاضلاب
  • نمایشگاههای صنعت برق
  • نمايشگاه‌هاي نفت و گاز پتروشيمي
  • نمايشگاه‌هاي تاسيسات

به دلیل جایگاه مهم حضور نمایشگاهی, در مورد نحوه حضور در نمایشگاهها, همواره سعي ما بر افزايش جذابيت غرفه‌ها و جذب مخاطبين بيشتر بوده و مي‌باشد. اهمیت این مسئله را حتی در نوع غرفه آرایی خود مورد ملاحظه قرار داده ایم به همين دليل هم با الهام از ريشه‌هاي فرهنگی میهن عزیزمان, چند سالي است كه از بافت سنتي و مظاهر قومی یا فرهنگی یا معماری کهن, غرفه‌هاي خودمان بهره مي‌بريم.
گاه اين حضور با ترکیب مراسم های آئینی و استفاده از هنرهاي نمايشي نيز جلاي بيشتري پيدا كرده است, به شكلي كه در غرفه‌هاي اخير از هنرهاي اصيل ايراني مثل خيمه‌شب‌بازي شاهنامه‌خواني نيز استفاده شده است.